Főoldal Találd meg a választ a téged érdeklő kérdésre vagy témára!

Van pszichés gyógyszer ami impotenciát okozhat?

Sziasztok egy ideje sajnos egy prszichés problémával kezelnek és azóta úgy érzem, hogy a férfiasságommal baj van, nem úgy működik a dolog, ahogy korábban vagyis ahogy általában szokott. Félek attól, hogy impotens lettem, bár teljesen azért nem mondhatnám, hogy nem működik a szex, de vannak problémák. Van valakinek esetleg tapasztalata ennek kapcsán? Tudtok arról, hogy járhat e ilyesmivel egy pszichiátria gyógyszer szedése vagy esetleg csak beképzelem magamnak az egészet és ez hülyeség?? Nagyon jó lenne erre értelmes választ kapnom, ugyanis picit még fiatal vagyok ahhoz, hogy ilyen problémával kelljen szembesülnöm. Előre is köszönöm ha bárki tud segíteni ebben... Depresszióra és szorongásra kaptam a gyógyszereket, eddig kétszer kellett emelni az adagot...

Indította: andras321 több, mint 3 évvel ezelőtt

A válasz írásához kérlek lépj be!


Mások ezt mondják:

Elfogadott válasz
HobbyPiercer Újonc

#2

több, mint 2 évvel ezelőtt

HobbyPiercer: Van. Mind az antidepresszánsok, mind az antipszichotikumok (régebben neuroleptikumok) jó része rendelkezik ilyen mellékhatással. A pszichiátereddel beszélj a kérdésről.

0 0
Elfogadott válasz
füzesitimi Újonc

#1

több, mint 3 évvel ezelőtt

füzesitimi: Figyelj ezt mindenképpen meg kell beszélned a pszichiátereddel. Nekem is volt egy barátom aki súlyos depresszióban szenvedett de egy kis hízáson kívül nála nem okoztak semmiféle problémát az antidepresszánsok. Szóval meg kell beszélni az orvossal mindenképp. Ha úgy érzed, hogy gáz van akkor mindenképp tanács kell, vagy másik gyógyszer vagy valamilyen kiegészítő kezelés azért, hogy ez a problémád megoldódjon. Ne itt kérj tanácsot mert itt nem hiszem, hogy lesznek értelmes szakemberek, mindenképp orvosi segítség kell ebben is!

0 0

Hasonló kérdések

Tévhitek

Tévhitek az élet minden területén vannak, de talán sehol sincs olyan sok félerérték, legenda, fals és téves információ mint a szexualitás körül. Kérdezz, hogy tisztánn láss, válaszolj, hogy segíts másokon!


Hirdetés

Friss cikkek
A nemi betegségek lelki következményei Sep 08.

Írta: Lázár Gergely

Miért sikeresek a swinger klubok? Augusztus 14.

Írta: Lázár Gergely – szexológus tanácsadó

Szexi a leszbikusság? Július 16.

Írta: Lázár Gergely – szexológus tanácsadó

Homoszexualitás és társkeresés – Nekik nehezebb a ... Július 01.

Írta: Lázár Gergely – szexológus tanácsadó

Homoszexualitás és társkeresés – nekik nehezebb a ... Június 10.

Írta: Lázár Gergely – szexológus tanácsadó

A nyár és a párkeresés kapcsolatáról Május 20.

Írta: Lázár Gergely – szexológus tanácsadó

Top 20
válaszadó
Friss top
témák
Intim kategória kérdések
,,,


Elfelejtett jelszó kérése

A regisztráció sikeres! Emailben elküldtük az aktíváló linket!